Kontakt
Szanowni Klienci!
Informujemy, że ze względu na szczególną sytuację w kraju, związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa, dostawy przesyłek mogą być opóźnione.
Z racji wyjątkowych okoliczności liczymy na Państwa zrozumienie.
TELEFON KONTAKTOWY w godzinach 7-17 (od poniedziałku do piątku)
(32) 445 71 47
fax
32 445 71 46
(koszt połączenia według operatora sieci)
PUNKT ODBIORU OSOBISTEGO, BIURO REKLAMACJI
UL. Graniczna 3, 41-506 Chorzów
(znaki na punkt odbioru CIEPLO24.PL)
UWAGA W PUNKCIE ODBIORU PŁATNOŚĆ TYLKO GOTÓWKĄ
email: info@tgv24.pl
BARDZO WAŻNE
Paczki ze zwrotem lub reklamacją towaru prosimy wysyłać za pośrednictwem firm kurierskich.
Ważna jest opcja sprawdzenia zawartości, jednak większość firm ma tę opcję w standardzie.
Proszę nie wysyłać kurierem Poczty Polskiej, ponieważ w naszym rejonie jest duży problem z dostarczaniem przez nich paczek.
Przesyłki nie docierają do nas, nie są nawet awizowane.
Proszę nie wysyłać za pobraniem, tylko dołączyć nr konta wraz z formularzem zwrotu.
Paczki wysłane za pobraniem nie będą odbierane.
Dane do wpłat:
Nr konta ING: 15 1050 1214 1000 0090 7904 2892
Fachowe Doradztwo Ewa Gawlikowska
SKLEP TGV24.pl prowadzony przez firmę Fachowe Doradztwo Ewa Gawlikowska
ul. Graniczna 3 Chorzów 41-506
zarejestrowana w UM Katowice dn. 25-03-2011 r., przeniesiona do UM Chorzów z dn. 15-12-2011, przeniesiona do UM Ruda Śląska z dn. 1.04.2019, przeniesiona do UM Chorzów z dn. 01.04.2022
NIP 9542479765, REGON 241904278
- Większość naszego asortymentu znajduje się w magazynie centralnym w okolicach Katowic.
- Przy złożeniu zamówienia do godz. 15:30, odbiór osobisty lub wysyłka towaru następuje w kolejnym dniu roboczym.
- Odbiór osobisty towaru jest możliwy tylko w PUNKCIE ODBIORU w Chorzów ul. Graniczna 3.
- Nie realizujemy odbiorów z magazynu centralnego.